söndag 26 mars 2017

BESÖK PÅ ARTILLERIET

I helgen har jag varit på besök bla i Göteborg & då passade jag på att besöka en av mina favoritbutiker, nämligen artilleriet.se, och den fina systerbutiken Artilleriet kitchen, vilken fingertoppskänsla för inredning, kommer alltid därifrån med mycket inspiration i bagaget. Så mycket fint ryms därinne, ett måste enligt mig om du besöker Göteborg & gillar inredning. Vägg i vägg ligger också mysiga cafeet Da Matteo, med godaste kaffet och fikat, fast för mig blev det en ramslökskorv i vårsolen från korvvagnen utanför, såå gott! Hoppas ni njutit lika mycket som jag av det härliga vårvädret & tänk nu är det äntligen sommartid och en underbar trädgårdssäsong som nalkas. Fin kväll till er

Kram T,










1 kommentar:

  1. Visst är det fint där <3 men jisses vad mycket folk i lördags...

    SvaraRadera