tisdag 8 mars 2016

TRÄDGÅRDSDRÖMMAR

En riktigt gråmulen dag i förra veckan, när jag fick akut längtan efter trädgårdsinspiration, styrde jag kosan mot Zetas trädgård. Älskar att besöka mina favoritställen när det inte är så mycket folk, gärna innan stängningsdags eller en vardag som här när det är riktigt trist väder. Det fanns så mycket  fint att vila ögonen på, köpte med mig hem lite krukor och några fröpåsar, tänkte jag skulle prova på att odla lite grönsaker i pallkrage i år. Citronträden har jag suktat länge efter, får se om jag vågar mig på att köpa ett, de är ju så fina. Tänk att snart är vi där, när vi äntligen får börja påta i jorden igen, längtar...









2 kommentarer:

  1. Härliga bilder från underbara Zetas.
    Ha det gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara du! Javisst är det ett inspirerande ställe, man blir glad efter ett besök där :)
      Kram & ha en fin dag

      Radera